اسدلله عباسی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۷
اسدلله عباسی
نماینده اصول‌گرای مجلس دهم با بیان اینکه بعید نیست که مدیرانی نیز در دولت احمدی نژاد ازا ین حقوق ها دریافت کرده باشند گفت:اینکه دردولت قبل چنین چیزی بوده است دلیل نمی شود که رفتار دولت یازدهم را توجیه کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۲