خودکشی در اهواز

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۵
خودکشی در اهواز
وی افزود: پس از سقوط زن درون رودخانه، يکي از کارکنان فضاي سبز شهرداري اهواز با فداکاري و رشادت براي نجات وي خود را به آب انداخته و پس از گرفتن وي هر 2 اسير جريانات آب شده اند.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۲