دلش پر از غم بود و فکرش مشغول. دست و دلش به درس خواندن نمیرفت. ناهید از روزهای خماریاش گفت و اشک ریخت: «خیلی روزها بیمواد بودم و درد داشتم. از وقتهایی که نشئه بودم اصلا چیزی یادم نمیاد. خماری بده خانم، خیلی بده.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۱۹