وزراین نفت ایران و اندونزی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۳۹
وزراین نفت ایران و اندونزی
در آستانه نشست ۱۹۶ اوپک، ایران تاکید کرده است که فعلا برنامه ای برای توقف افزایش تولید نفت خام خود ندارد و تا زمان احیای نظام سهمیه بندی به افزایش تولید و صادرات نفت خام خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۸