محمد دولت ابادی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۸
محمد دولت ابادی
خود قانون‌گزاران ما به قانون پشت پا زده‌اند. وقتی متولی احترام امامزاده را نگه نمی‌دارد، چه توقعی از دیگران است ... آقایان هر سال می‌آیند و از قانون می‌گویند، اما ضدقانون عمل می‌کنند و بعد از دوره‌ای می‌روند. باید پرسید پس شما مسئول انجام چه قانونی هستید آقا؟
کد خبر: ۹۹۷۰۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳