نفل و انتقالات لیگ برتر

نفل و انتقالات لیگ برتر
شهبازی در مورد سهمیه بازیکنان آزاد و خارجی گفت: بازیکنان خارجی مثل فصل گذشته است و 3 بازیکن از قاره های دیگر و یک بازیکن از قاره آسیا می توانند جذب کنند. هر باشگاه هم می تواند در طول فصل بازیکن آزاد به تعداد مجاز جذب کند.
کد خبر: ۹۹۶۶۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳