بر این مبنا، این دو باشگاه حتی حق حضور در مسابقات لیگ برتر ایران را هم ندارند و سازمان لیگ چه تضمینی ارائه میدهد که این دو باشگاه بهرغم کسب نتایج مناسب در این فصل بتوانند سال آینده در مسابقات آسیایی شرکت کنند؟
کد خبر: ۹۸۰۳۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۵