دانش‌آموز بجنوردی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۴
دانش‌آموز بجنوردی
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت که دانش آموز 10 ساله بجنوردی به علت تنبیه بدنی معلم ورزش دچار آسیب دیدگی از ناحیه اندام تناسلی شده و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است .
کد خبر: ۹۷۶۳۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۲