به طور کلی احساس همیشگی سرما در بدن را زنان بیشتر از مردان تجربه می کنند و این احساس در افراد مسن بیشتر از افراد جوان است. با این حال موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که علت پزشکی دارند و به تازگی کشف شده اند:
کد خبر: ۹۵۲۴۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۹