محدوده قطع آب از شمال خیابانهای جویبار و آرشی و از جنوب خیابان دماوند است. این منطقه از شرق به میدان شقایق و خیابانهای ثانی و ١٤متری لشكر و از غرب به خیابان استاد حسن بنا محدود می شود. تانكرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر می شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
آبفای استان تهران در اطلاعیهای اعلام کرد آب مناطقی از میدان نوبنیاد امشب تا صبح فردا قطع میشود.
کد خبر: ۹۰۷۴۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۱۵