رئیس کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول و ارتقای علوم انسانی مهمترین اقدام این کارگروه در سال 94 را بررسی و تصمیمگیری درباره نحوه تجمیع رشتهها در حوزه علوم اجتماعی عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبه کارگروه از این پس در دوره کارشناسی، چهار رشته ذیل عنوان علوم اجتماعی ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۰۷