دایوش سجادی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۵
دایوش سجادی
اگر سجادي‌ها امروز مدعي هستند و مي‌نويسند كه «چنانچه اظهارات «سيدحسن» محصول بدآموزي ناشي از همنشيني با «هاشمي‌رفسنجاني» باشد در آن صورت در عرف سياسي رفتار و گفتار «سيدحسن» بازي كردن يا بازي خوردن در زمين هاشمي و ناشيانه مبدل شدن به «مهره تحت الامر» براي رقابت‌هاي سياسي وي با رقيبانش معنا مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۶