دختر سوئدی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۲
دختر سوئدی
مارلین اضافه می کند: «در سوئد همه چیز داشتیم و در اینجا هیچ چیز، نه آب داشتیم و نه برق. هیچ پولی هم نداشتم. زندگی خیلی سخت بود. وقتی که تلفنی بدست آوردم با مادرم تماس گرفتم و گفتم که می خواهم به خانه برگردم.»
کد خبر: ۸۴۹۶۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۶