سپیده تولکی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۷
سپیده تولکی
توکلی: بیماری نگذاشت مدال طلا بگیرمسپیده دولتی دونده کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خداراشکر که توانستم نایب قهرمان آسیا شوم و با همکاری هم تیمی خود در دوی 4×400 متر هم مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کنیم.
کد خبر: ۸۴۷۶۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۴