بحث کمیسیون این بوده است که چه کنیم با عربستان به تفاهم برسیم و ظاهرا عربستان از دست ایران در ماجرای یمن بسیار عصبانی است چرا که قرار بود یکهفته پرونده یمن را ببندد اما قریب به 9 ماه است که در این کشور درگیر است.
کد خبر: ۷۸۶۲۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۴