تدبیر و امید،روحانی، سفارت عربستان، احمد بخشایش اردستانی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۰۲
تدبیر و امید،روحانی، سفارت عربستان، احمد بخشایش اردستانی
بحث کمیسیون این بوده است که چه کنیم با عربستان به تفاهم برسیم و ظاهرا عربستان از دست ایران در ماجرای یمن بسیار عصبانی است چرا که قرار بود یکهفته پرونده یمن را ببندد اما قریب به 9 ماه است که در این کشور درگیر است.
کد خبر: ۷۸۶۲۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۴