زارت بهداشت

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۶
زارت بهداشت
دکتر علی اکبر سیاری در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، به بیان استراتژی های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت پرداخت.
کد خبر: ۷۴۶۸۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۰