عدنان عفراویان

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۲۳
عدنان عفراویان
رها شدم. اعضای خانواده‌ام به‌تدریج فوت شدند و تنها شدم. این‌روزها هم که اهواز به‌قدری گرم و آتش است که از صبح تا شب من نمی‌توانم از خانه بیرون بروم و یک لقمه نان دربیاورم. روزگار، سخت سپری شد و می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۶۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۹