مرد قاتل در جلسه دادگاه که در شعبه 74 دادگاه کیفری برگزار شد، در مورد روز قتل گفت: آن روز مرد راننده تنها بود. او را به بومهن کشاندم و با ضربات چاقو به قتل رساندم. سپس جسدش را در حاشیه جاده رها کردم و با سرقت خودرو به تهران بازگشتم.
کد خبر: ۵۵۵۰۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۱