حس تهدید تروریستی در کل ایران وجود نداشت. شاید به خاطر فیلم «آرگو» باشد که تصویر ذهنی مردم هنوز درگیر انقلاب ایران، گرفتن سفارت آمریکا و گروگانگیری که در روزهای خیلی دور اتفاق افتاد، است. این تصاویر از واقعیت خیلی فاصله دارد.»
کد خبر: ۵۵۰۷۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۹