ظلی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۷
ظلی
دروازه بان اسبق تیم ملی و هم دوره مرحوم عزیز اصلی با گلایه از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: اصلی اسطوره تعصب این باشگاه بود اما برای او یک ختم هم نگرفتند.
کد خبر: ۴۶۶۱۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵