نیروی‌دریایی‌ارتش

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۳
نیروی‌دریایی‌ارتش
دزدان دریایی برای بار دوم تعداد قایق های خود را به 14 فروند افزایش داده و با تجهیز به سلاح های نیمه سنگین و پیشرفته تر به نفتکش ایرانی حمله کردند که پس از نزدیک شدن ناوگروه سی ودوم نیروی دریایی ارتش متواری شدند.
کد خبر: ۲۹۹۰۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۴