علیرضا خسروی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۸
علیرضا خسروی
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از قسمت هایی از برنامه کلاه قرمزی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۶۴۹۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹