Subject: محمودوند، نماینده مجلس: تک تک نمایندگان با دلسوزی کمک کردند رئیسی، رئیس‌جمهور شود
From: tadbirvaomid.ir

اهالی روستا معتقدند با وجود پیگیری‌های مستمر مشکل کم‌آبی توسط اعضای شورای روستا و همچنین دهیاری، اقدام موثر و قابل قبولی در جهت حل این مشکل به عمل نیامده است.

محمودوند، نماینده مجلس: تک تک نمایندگان با دلسوزی کمک کردند رئیسی، رئیس‌جمهور شود
Date: Mon, 12 May 2025 19:09:19 +0430
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_72809.css

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/533880_779.jpg

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----FE2C6F03AA10AF75E10A36186B67C35D_MULTIPART_MIXED--