|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
این ادعاها در حالیست که محمد رضا پس از رهایی گفته که خان‌آقا با دادن آبمیوه رانی وی را بیهوش کرده است.
مردی با ربودن پسر 10 ساله دوستش او را در چمدانی به زیرزمین خانه‌اش برد و به طرز وحشیانه‌ای دستان، صورت وپاهایش را چسب پیچ کرد.

 ساعت ١٠ شامگاه شنبه ١٥ اسفند ماه امسال پدر نگرانی با مراجعه به پلیس ماجرای ناپدید شدن پسر ١٠ ساله‌اش را گزارش داد.



شیرین آقامحمدی به ماموران گفت: پسرش دانش آموز است اما بخاطر مشکلات مالی‌مان او با معرفی یکی از دوستانم به نام خان‌آقا بعد از مدرسه سرکار می‌رفت. ساعت ٧ عصر پسرم از محل کارش به خانه آمد و دوباره برای رفتن به محل کارش که یک کارگاه خیاطی است از خانه خارج شد و چون در این روزها کارشان زیاد است بیشتر مواقع تا ساعت 9 شب مشغول به کار بود اما از پسرم خبری نشد.

وی افزود: نگران شدیم و زمانی‌که به موبایلش زنگ زدم فهمیدم گوشی‌اش را در خانه جا گذاشته و مجبور شدم با صاحب کارش تماس بگیرم که وی ادعا کرد از ساعت ٧ که به خانه برگشته دیگر به کارگاه نرفته است.

با ادعای این پدر نگران و گمشدن پسر بچه تجسس‌ها برای ردیابی محمد رضا آغاز شد و پدر نگران نیز خودش به پارک‌ها و بیمارستان‌های محله شوش سرکشی کرد. این در حالی بود که یکی از دوستانش به نام خان‌آقا با اطلاع از گم شدن پسر کوچولو چند ساعتی را همراه خانواده محمد رضا به جستجو پرداخت.

درحالی که اثری از پسربچه گمشده در دست نبود، ساعت ٣ بامداد یکشنبه ١٦ اسفند مادر محمدرضا با مراجعه به یک آیینه ببین شنید که پسرش ربوده شده و دقایقی بعد ماموران کلانتری ١٥٩ بیسیم با تماس به خانواده محمد رضا از پیدا شدن پسر کوچولو در زیر زمین خانه مجردی خان‌آقا که از دوستان نزدیک خانواده پسرک بود خبر دادند.

تجسس‌ها نشان داد که خان‌آقا ساعت ٣ بامداد با یک چمدان بزرگ وارد خانه مجردی‌اش شده که ٢ تن از دوستانش درباره چمدان سوال کرده‌اند که وی پس از نقش‌پردازی چمدان را به زیرزمین خانه برده و زمانی‌که در چمدان را باز کرده دوستانش به بالای سرش رفته‌اند و با پسری که دست، پا و صورتش بسته شده بود روبرو شدند.

دوستان خان‌آقا که شوکه بودند پس از عکس گرفتن از این صحنه هولناک با پلیس تماس گرفته‌اند.

خان‌آقا که به ادعای خودش تاجر وسایل گازسوز است و وضعیت مالی خوبی نیز دارد پس از بازداشت خود را بی‌گناه دانست.

وی در اظهارتش به بازپرس سیفی در شعبه چهارم دادسرای امورجنایی تهران گفت: وقتی شنیدم محمد رضا گم شده همراه خانواده‌اش به دنبالش گشتم تا اینکه شنیدم ٢ مرد اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

چون آنها را می‌شناختم به سراغشان رفتم و آدم رباها پیشنهاد دادند ٢٠ هزار دلار به آنها بدهم تا پسرک را آزاد کنند که من نیز این پول را تهیه و پرداخت کردم و زمانی‌که محمدرضا را به خانه بردم تا از چمدان بیرون آورم مرا دستگیر کردند.

این ادعاها در حالیست که محمد رضا پس از رهایی گفته که خان‌آقا با دادن آبمیوه رانی وی را بیهوش کرده است.



بنا به این گزارش، برای روشن شدن جزئیات پنهان پرونده، مرد کودک ربا به دستور بازپرس سیفی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این گزارش حاکیست، با وجود اینکه در  صحنه پیدا شدن پسر بچه تصور می‌رفت که وی هدف کودک آزاری قرار گرفته است پزشکی قانونی اعلام داشته تعرضی صورت نگرفته است.

منبع:رکنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین