|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
همچنین در بعضی از سینماها همچون کوروش برای اولین شاهد رکورد حضور تماشاچی بودیم به گونه‌ای که سینما کوروش شب گذشته با فروش 35 میلیون و 800 هزار تومانی پرفروش‌ترین سینما بوده است. میزان فروش این فیلم در کل کشور تاکنون از مرز 2 میلیارد تومان گذشت.
شرکت سینمایی نور تابان با اعلام اینکه فروش فیلم محمد رسول الله (ص) تاکنون از مرز ۲ میلیارد تومان عبور کرده است تاکید کرد: فروش هر گونه بلیت به صورت تخفیف از طریق سایت‌ها، سالن‌های سینما و یا ارگان های دیگر ممنوع است.

روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان با اعلام این مطلب افزود:‌ فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در روز پنجشنبه 12 شهریور در سینماهای تهران از مرز 200 میلیون تومان رد شده و در سینماهای شهرستان نیز علیرغم آنکه تعدادی از سینماها هنوز به چرخه اکران اضافه نشده‌اند فروش این فیلم از مرز 200 میلیون تومان عبور کرده است و در مجموع فروش این فیلم در روز پنجشنبه 12 شهریور از 400 میلیون تومان عبور کرد.
 
همچنین در بعضی از سینماها همچون کوروش برای اولین شاهد رکورد حضور تماشاچی بودیم به گونه‌ای که سینما کوروش شب گذشته با فروش 35 میلیون و 800 هزار تومانی پرفروش‌ترین  سینما بوده است. میزان فروش این فیلم در کل کشور تاکنون از مرز 2 میلیارد تومان گذشت.
 
همچنین محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان با اشاره به اینکه مخاطبان این فیلم هر روز در حال افزایش است گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تقاضای علاقه‌مندان برای تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) افزایش چشم‌گیری پیدا کند تمهیدات خاصی را برای ارگان ها و دستگاه‌هایی که قصد دارند به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند تدارک دیده‌ایم.
 
وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد هستیم که برخی سایت‌ها و یا نهادها و گروه‌هایی اعلام کرده‌اند که بلیت فیلم محمد رسول الله (ص) را با تخفیف ارائه می‌کنند،هر گونه ارائه بلیت با تخفیف غیرقانونی است و اداره کل امور حقوقی شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه‌کننده و پخش کننده رسمی فیلم محمد رسول الله (ص) با مبادی که اقدام به فروش بلیت فیلم محمد رسول الله (ص) با تخفیف بکنند به صورت جدی برخورد می‌کند.
 
صابری با اشاره به استقبال مردم به خصوص گروه‌های مذهبی از این فیلم  گفت: شب گذشته پنجشنبه 12 شهریور در دو سانس 19 و 22 در پردیس سینمایی چارسو جمعی از قاریان، حفاظ و مدیران قرانی به همت معاونت قران و عترت وزارت  ارشاد به تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) نشستند.
 
وی ادامه داد: در این مراسم بیش از 650 نفر از فعالان قرانی همراه با خانواده های خود این فیلم را تماشا کردند و در پایان از تماشای فیلم بسیار ابراز رضایت کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین