|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: پیش از این، دوستان ما در باشگاه فولادخوزستان این دغدغه را داشتند که اعتبار آنها کاهش پیدا کند و نتوانند به خوبی کارشان را انجام دهند/
باتوجه به دغدغه و نگرانی اعضای باشگاه فولادخوزستان در زمینه کم شدن بودجه‌ باشگاه و ابهام در فعالیت در تمام رده‌های سنی از جمله تیم‌داری در لیگ برتر بزرگسالان کشور، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: با درایت استاندار خوزستان از اتفاقاتی که می‌توانست برای باشگاه فولاد‌خوزستان در تمام رده‌های سنی به وجود بیاید، جلوگیری شد.

فرامرز کیانی‌زاده  اظهارکرد: باشگاه فولادخوزستان، باشگاهی است که از همه نظر مورد تایید ما است و در بحث کار در بخش زیرساختها، ردههای سنی پایه و استفاده از مربیان جوان و میانسال استان در تمام رده‌های سنی، به خوبی کار کرده است.

وی با اشاره به مدیریت خوب این باشگاه ادامه‌داد: این مدیریت، اخلاقمداری و ارتباط و تعامل آن با مسوولان، همگی دست به دست هم داده‌اند تا اکنون فولاد در تمام رده های سنی کشور به نتایج خوبی دست پیدا کند. توانایی‌های فولاد و حضور تیم بزرگسالان آن در لیگ قهرمانان آسیا نیز باعث شده که حجم بسیاری از تماشاگران به ورزشگاه بیایند که این در استان ما بی‌نظیر بوده است و نشان از طرفداری قومیت‌های مختلف استان از این باشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، باشگاه فولاد را باشگاهی بی‌نظیر در کشور دانست و گفت:‌ با توجه به مواردی که به آن اشاره کردم به جرات می‌توان گفت که باشگاه فولاد در کشور بی‌نظیر است. اگرچه باشگاه‌هایی مانند سپاهان، استقلال تهران و پرسپولیس از امکانات و تواناییهای خوبی بهره‌مند هستند ولی به اندازه فولاد در رده‌های سنی مختلف نه کار می‌کنند و نه مقام می‌آورند. به هر حال تمام این موارد دست به دست هم می‌دهد تا مسوولان استان نیز نگاه ویژه‌ای به باشگاه فولاد داشته باشند.

وی در ادامه به مشکلی که بر سر راه این باشگاه قرار گرفته بود و باعث نگرانی اعضای هیات مدیره این باشگاه شده بود، اشاره و عنوان‌کرد: مطلع شدیم که هیات مدیره شرکت فولادخوزستان، با توجه به دلایل خاصی که دارد، قصد دارند بودجه باشگاه فولاد را برای سال 94 کاهش دهند. از جمله دلایل آن‌ها هم فروش کمتر فولاد و به تبع کم شدن درآمدشان بود و به همین دلیل سعی داشتند که در تمام قسمت‌ها در بحث مالی، کنترل و کاهش بودجه و هزینه داشته باشند که این موضوع شامل حال باشگاه فولادخوزستان هم می‌شد.

کیانی‌زاده افزود: به هر حال بر همین اساس و نگرانی‌هایی که در این زمینه برای باشگاه فولاد به وجود آمد، استاندار خوزستان از اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان که عموما در تهران هستند، دعوت کرد تا طی نشستی با یکدیگر در این زمینه به صحبت بپردازند. دکتر مقتدایی با تدابیر خاص خود، طی صحبتهایی که با اعضای هیات مدیره این شرکت داشت، تلاش کرد تا این مشکل حل شود.

وی بیان‌کرد: در همین راستا نیز جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان، اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان، خود من و معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد تا مشکل مورد بررسی قرار بگیرد. دکتر مقتدایی معتقد است، دستگاههایی که در استان خوزستان هستند و تولید و درآمد دارند، به تبع باید سهمی در رفاه و امنیت مردم داشته باشند و برای آن هزینه کنند که در همین راستا نیز با اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان صحبت شد و آقای مالکی، رییس هیات مدیره شرکت فولادخوزستان با تایید صحبتهای استاندار خوزستان، به مشکلاتی که در جهت فروش محصولات فولاد دارند و همچنین درآمد کم‌شان، اشاره داشت ولی در نهایت پذیرفت که همان مبلغی که سال گذشته به باشگاه فولادخوزستان کمک داشتند را برای سال 94 این باشگاه هم تصویب کنند تا این باشگاه با قدرت و اقتدار در تمام ردههای سنی به کار خود ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: پیش از این، دوستان ما در باشگاه فولادخوزستان این دغدغه را داشتند که اعتبار آنها کاهش پیدا کند و نتوانند به خوبی کارشان را انجام دهند یا نتوانند به خوبی به تیم‌های پایهشان رسیدگی کنند که خدا را شکر با پیگیری دکتر مقتدایی و پذیرش موضوع از سوی اعضای هیات مدیره این شرکت، این دغدغه برطرف شد.

وی بیان‌کرد: در این جلسه به کارهایی که یک تیم لیگ برتری می‌تواند در زمینه اقتصادی و بازاریابی انجام دهد و درآمدهایی که از طریق تبلیغات می‌تواند به دست آورد نیز اشاره شد و قرار بر این است که در این زمینه هم تصمیماتی گرفته شود تا باشگاه فولاد بتواند از این طریق، درآمد داشته باشد و بتواند به کارهای پایه‌ای و ریشه‌ای خود مانند گذشته و حتی بهتر از آن، ادامه دهد.

کیانی‌زاده گفت: به هر حال با درایت دکتر مقتدایی از اتفاقاتی که می‌توانست برای باشگاه فولاد‌خوزستان در تمام رده‌های سنی به وجود بیاید که مطمئنا به فوتبال استان هم آسیب وارد می‌شد، جلوگیری به عمل آمد. با توجه به شناختی که استاندار خوزستان از ورزش به ویژه فوتبال دارد، حمایتهای خوبی در این زمینه داشت و امیدوارم باشگاه فولاد که یک باشگاه پایه‌ای است، مانند گذشته به کار خود ادامه دهد. جا دارد از اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان، استاندار خوزستان و معاون سیاسی- اجتماعی وی تشکر کنم.

وی در ادامه درباره وضعیت نامشخص تیم فوتبال فولادنوین خوزستان برای شرکت در لیگ برتر کشور، گفت: قرار شد که در این زمینه تصمیماتی گرفته شود و همان طور که قبلا هم گفته‌ام این سهمیه در استان می‌ماند. در هر صورت در این زمینه هنوز تصمیمی گرفته نشده است ولی حتما طی یکی، دو هفته آینده در این زمینه و این‌که سهمیه با چه کم و کیفی به کجای استان برود، تصمیمگیری خواهد شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین