|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
براساس این طرح، خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند با شرایطی که هفته آینده به دقت اعلام خواهیم کرد این مجوز را خواهند داشت که شماره‌گذاری شوند و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرند که می‌تواند کمکی برای افزایش عرضه در بازار باشد.


­وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی طرحی در دولت خبر داد که بر اساس آن خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند، شماره گذاری خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: در زمینه خودرو طرحی در دولت بررسی و نهایی شده است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: براساس این طرح، خودرو‌هایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند با شرایطی که هفته آینده به دقت اعلام خواهیم کرد این مجوز را خواهند داشت که شماره‌گذاری شوند و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرند که می‌تواند کمکی برای افزایش عرضه در بازار باشد.

وزیر صنعت، معادن و تجارت، همچنین وضعیت تولیدات صنعتی و معدنی کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در میان ۱۰ کشوری که بیشترین تولید فولاد را در جهان دارند، ایران به رتبه هفتم ارتقا یافته است.

فاطمی امین اضافه کرد: خوشبختانه در سال ۲۰۲۲ میلادی، رشد تولید فولاد در ایران در میان ۱۰ کشوری که به لحاظ میزان فولاد برتر هستند، بیشترین رشد را داشته است و ما بیشترین رشد را در میان ۱۰ کشور برتر تولید فولاد داشتیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین