|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
مهدی محمدنبی صبح امروز با انتشار نامه‌ای کنار‌گیری خود را از دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد. متن این نامه که در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است به شرح زیر است.
پس از آنکه از خلال جلسه هفته گذشته هیات رئیسه فدراسیون اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن مهدی محمدنبی منتشر شده بود دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز با انتشار نامه رسمی کناره‌گیری خود این خبر را تایید کرد.

 مهدی محمدنبی صبح امروز با انتشار نامه‌ای کنار‌گیری خود را از دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد. متن این نامه که در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است به شرح زیر است.

جناب کفاشیان - ریاست محترم فدراسیون فوتبال ج.ا.ا

مستحضرید در این چند سال روزهای متفاوتی را در فدراسیون سپری کرده‌ایم که قطعا شرح آن مفصل است. خوشبختانه با حمایت به موقع وزیر محترم و تلاش‌های مجددانه جنابعالی در روزهای گذشته شاهد رضایت اکثریت مردم عزیزمان از عملکرد مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده‌ایم و خدا را شاکرم که به سهم خود در این فرصت داده شده انجام وظیفه نمایم.

 راضی به رضای خداوند سبحان هستم و امروز در تقدیرم آمده و با کناره‌گیری از سمت دبیرکلی فدراسیون، ادامه خدمت و امانت‌داری را برای دیگر دوستان باقی گذاشته و تکلیف رقم خورده انشاءالله با موفقیت همراه خواهد بود.

در خاتمه از کلیه همکاران ارجمندم در فدراسیون، سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال، آکادمی ملی فوتبال، هیئت فوتبال استان‌ها، باشگاه‌های کشور و به ویژه پیشکسوتان بزرگوار و همچنین رسانه‌های محترم گروهی سپاسگزاری می‌نمایم.
با تشکر - مهدی  محمدنبی

تابناک یکشنبه هفته گذشته و بعد از جلسه هیات رئیه فدراسیون فوتبال از این اتفاق خبر داده بود. در جلسه هفته گذشته هیات رئسه موضوع برکناری نبی از سوی علی کفاشیان مطرح و به تایید اعضای هیات رئیسه رسید و حالا هم خبر تایید ان با نامه نبی رسانه‌‎ای شد.

منبع: تابناک


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین