|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۱
کد خبر: ۳۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
ا


دیدار کرواسی و کانادا در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۴ بر یک کرواسی به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، در دیدار دوم دور گروه F جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و کانادا برابر هم به میدان رفتند که گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

کرواسی ۴ - کانادا یک
داور: آندریاس ماتونته (اروگوئه)
ورزشگاه: خلیفه شهر الریان
گل: آلفونسو دیویس برای کانادا، آندره کراماریچ (۲ گل)، لیوایا  و لاور مایر برای کرواسی
کارت زرد: تایون بیوکانان و کمال میلر از کانادا، دژان لاورن و لوکا مودریچ
کارت قرمز: -
ترکیب کانادا: میلان بوریان (دروازه‌بان)،‌ آلیستر جانسون، استیون ویکتوریا، کمال میلر، ریچی لاریا (۶۲- جونیور هویلت)، آتیبا هاچینسون (۷۲- سم آدکوگبه)، استفان استاکیو (۵۶- اسماعیل کونه)، آلفونسو دیویس، تایون بیوکانان، کایل لارین (۴۶- جاناتان اوسوریو) و جاناتان دیوید (۷۲- لوکاس کاوالینی).

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)، ایوان پریشیچ (۸۶- میروسلاو اورسیچ)، دیان لاورن، متئو کواچیچ (۸۶- لاورو مایر)، آندره کراماریچ (۷۳- ولاشیچ)، لوکل مودریچ (۸۶- ماریو پاشالیچ)، مارسلو بروزوویچ، مارکو لیوایا (۶۰- پتکوویچ)، برنا سوسا، یوشکو گواردیول و جوسپ یورانوویچ.

نیمه نخست

کانادا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ۲ روی ارسال بیوکانان و ضربه آلفونسو دیویس به گل رسید تا کانادا با یک گل پیش بیفتد.

با وجود پیش افتادن کانادا، این تیم باز هم تیم برتر میدان بود و با حملات نصفه و نیمه سعی در ۲ برابر کردن اختلاف داشت.

در دقیقه ۲۶ کرواسی توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما کمک داور در حرکت قبل از گل، آفساید لیوایا را گرفت و گل کرواسی مردود شد.

در دقیقه ۳۵، حملات ادامه‌دار کرواسی سبب شد تا توپ به لیوایا برسد و ضربه او را بوریان گرفت. تنها یک دقیقه بعد، روی پاس زیبای پرشیچ، آندره کراماریچ با ضربه بغل پا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۴۴، حرکت ترکیبی بازیکنان کرواسی با پاس کواچیچ به لیوایا همراه شد تا این بازیکن با شوتی زمینی و محکم گل دوم کروات‌ها را به ثمر برساند. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

نیمه دوم

کانادا بازی را هجومی‌تر از حریف خود آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ می‌توانست به گل تساوی برسد. شوت محکم اوسوریو با فاصله‌ای اندک از دروازه کرواسی و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۴، یک و دو کراماریچ و مودریچ با پاس کات‌بک کاپیتان کرواسی به کراماریچ همراه شد و ضربه او را میلان بوریان به زیبایی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۶، حرکت بازیکنان کانادا توسط بیوکانان توپ را به جاناتان دیوید رساند و او با شوتی محکم دروازه حریف را تهدید کرد که لیواکوویچ توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۰، حمله بازیکنان کرواسی توپ را به کراماریچ رساند تا او با پای چپ گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۸، دبل سیو میلان بوریان از مارسلو بروزویچ سبب شد تا کروات‌ها نتوانند گل چهارم خود را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۳+۹۰، حملات مداوم کانادا باعث شد تا توپ به هویلت برسد اما ضربه روی پای این بازیکن به بیرون رفت.

در دقیقه ۴+۹۰، اشتباه کمال میلر بازیکنان کرواسی را با بوریان به حالت ۲ به تک رساند تا مایر روی پاس اورسیچ گل چهارم را به ثمر برساند.

پس از این حمله، کانادایی‌ها راه به جایی نبردند تا با قبول دومین شکست از جام جهانی حذف شوند. در این گروه کرواسی و مراکش با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و بلژیک ۳ امتیازی در رده سوم قرار دارد. کانادا نیز بدون امتیاز در رده چهارم است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین