|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۴۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
: خشم و غضبی که نسبت به این اقدام ایجاد شد محدود به ایران نبود و میلیون ها نفر در کشورهای مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و از این اهانت و توهین خشمگین شدند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما در ماجرای حمله‌ به سلمان رشدی، هیچ کس غیر از او و حامیانش را شایسته سرزنش و محکومیت نمی‌دانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، کنعانی که در نشست خبری امروز خود در این خصوص صحبت می کرد، ادامه داد: سلمان رشدی با اهانت به مقدسات اسلامی و با عبور از خط قرمز بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و خطوط قرمز همه پیروان ادیان الهی خودش را در معرض خشم و غصب مردمی قرار داد نه تنها مسلمانان بلکه پیروان دیگر ادیان الهی .

وی تاکید کرد: خشم و غضبی که نسبت به این اقدام ایجاد شد محدود به ایران نبود و میلیون ها نفر در کشورهای مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و از این اهانت و توهین خشمگین شدند.

کنعانی در بخش دیگری از صحبت های خود در این ارتباط گفت: ما در ارتباط با ضارب که این کار را انجام داده غیر از آن چیزی که از رسانه های آمریکا شنیدیم ، اطلاعی نداریم.

کنعانی در مورد برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط فرد ضارب با ایران گفت : به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم.
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین