|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۳۴۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

خبرورزشی نوشت: مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند با حفظ اسکلت فصل گذشته چند بازیکن مطرح را هم برای فصل جدید جذب کنند و البته قرارداد چند مهره اصلی هم تمدید می شود.

حدود یک هفته از اعتراض وریا غفوری می گذرد. او انتظار داشت باشگاه استقلال زودتر از بقیه تکلیفش را مشخص کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده و به نظر می رسد غفوری کم کم باید آماده جدایی از استقلال شود و به تیم جدید که شاید فولاد خوزستان باشد، فکر کند.

طبق شنیده های ما طی یکی دو روز گذشته با چند بازیکن استقلال تماس گرفته شده تا تکلیفشان مشخص شود و یا برای تمدید مذاکره کنند. حتی شنیدیم چند بازیکن پیشنهاد مالی هم دریافت کرده و مشغول فکر کردن و بررسی این پیشنهاد هستند تا تصمیم بگیرند اما تا این لحظه هیچ تماسی با وریا غفوری گرفته نشده و همین مساله باعث شده تا ابهامات بیشتر شود. استقلالی ها البته خیلی برای بستن تیمی قدرتمند عجله ندارند چون بسیاری از بازیکنان قبلی قرارداد دارند اما بهرحال تکلیف تمدیدی ها و وریا غفوری باید مشخص شود.

امروز یکی از مسئولان استقلال گفته هواداران طی روزهای آینده خبرهای خوبی می شنوند اما تا حالا که چنین اتفاقی رخ نداده و حداقل این که استقلالی ها از وضعیت نقل و انتقالات تیمشان خیلی راضی نیستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین