|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۴۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

نخست وزیر دولت موقت لبنان ضمن ابراز امیدواری درباره آسان بودن روند تشکیل دولت گفت: اولویت امروز بحث و جدل‌ها و کشمکش‌ها نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجدید لبنان، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: پس از اتمام انتخابات ریاست پارلمان نمایندگان باید فردی را که برای تشکیل دولت مناسب می‌دانند، انتخاب کنند و ان شاء الله تعیین این شخص و تشکیل کابینه آسان است و دولت جدید اقدامات اصلاحی مدنظر و توافق با صندوق بین‌المللی پول را تکمیل خواهد کرد.

میقاتی در واکنش به اظهارنظر اخیر جمیل السید، نماینده پارلمان لبنان درباره اینکه انتقال مدیریت کشور به دولت موقت در پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون مجاز نیست، گفت: این موضعگیری‌ها و مواردی غیر از آنها تحلیل‌ها و موضعگیری‌هایی فرضی هستند که چیزی را در واقعیت سیاسی تغییر نمی‌دهند.

نخست وزیر دولت موقت لبنان درباره دعوا و کشمکش با ولید فیاض، وزیر انرژی نیز گفت: برای جلوگیری از هر گونه برداشت اشتباه و یا ساختگی کاملا توضیح دادم و به نظر می‌رسد این مساله برخی را آزرده و موانع را آشکار کرد.

او تاکید کرد: اولویت امروز مردم تامین برق است و نه بحث‌ وجدل‌ها و آنچه اهمیت دارد، خروج از ذهنیت توقف و انحصارطلبی است که کشور را ویران کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین