|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۳۴۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

ایسنا: مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز جزئیات برگزاری اردو ملی‌پوشان در کانادا مشخص نشده است.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت ملی‌پوشان پس از لغو بازی دوستانه با سنگال و اکوادور، در پاسخ به این سوال که آیا حریف جدیدی برای تیم ملی برای مصاف دوستانه انتخاب شده است؟ گفت: خیر هنوز حریف جدیدی انتخاب نشده است. با چند گزینه در حال مذاکره هستیم. هنوز نمی‌توانیم اسمی ببریم چون اگر این کار را انجام دهیم، همه چیز خراب می‌شود. ما برای سفر به کانادا داشتیم برنامه‌ریزی می‌کردیم اما هیچ چیزی قطعی نشده است.

او درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: قطعی نیست چه زمانی به کانادا می‌رویم. برنامه‌ریزی بر این است که بازیکنان اضافه شوند. می‌خواهیم بازیکنانی که لیگشان تمام شده است، سریع‌تر خودشان را معرفی کنند. طی صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم، امکان جابجایی بازی‌های لیگ نبود. با مربیان تیم‌ها صحبت کردیم که به ما کمک کنند و هنگام اعزام تیم ملی، هماهنگی‌های لازم انجام شود.

استیلی درباره شایعاتی که در خصوص لغو اردوی کانادا مطرح می‌شود نیز گفت: هنوز مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت کردیم و چیزی قطعی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که در خصوص برگزاری اردو پیش آمده، چیست؟ گفت: در این رابطه باید دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که لیست افرادی که به کانادا اعزام می‌شود مشخص شده است؟ گفت: ما در این مورد چند بار صحبت کرده‌ایم.

استیلی در پاسخ به این سوال که بازی تیم ملی مقابل کانادا لغو می‌شود؟ گفت: خیر! هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. ما مشکل ویزا نداریم و یک زمانی به ما داده‌اند و ما آن را بررسی می‌کنیم.

او درباره میزان اختلاف درآمد بازی مقابل کانادا که مطرح می‌شود، گفت: ما در این ۱۰ سال توانستیم پولی بگیریم؟ ما همیشه پول دادیم یا پول گرفتیم؟

استیلی در پاسخ به این سوال که مذاکراتی با نیوزلند برای برگزاری بازی دوستانه داشته است؟ گفت: با نیوزلند مذاکره کرده بودیم اما اسکوچیچ موافقت نکرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین