|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
رهبر جریان صدر ادامه داد: به شرط عدم مشارکت المالکی، از العامری، الخزعلی و الفیاض برای مشارکت در دولت اکثریت ملی دعوت کردم اما آنها قبول نکردند.
شفقنا: «سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر تاکید کرد «هادی العامری»، رئیس ائتلاف فتح با ائتلاف با وی بدون «نوری المالکی» موافقت کرده است اما این امر تاکنون قطعیت نیافته است.

به گزارش  بغداد الیوم، صدر در سخنانی با تاکید مجدد بر تشکیل دولت اکثریت ملی اعلام کرد من خطاب به هیات هماهنگی گروه‌های شیعی تشکیل ائتلاف واحد بدون حضور المالکی را پیشنهاد کردم اما آنها نپذیرفتند.

وی با بیان اینکه من از گروه‌های موجود در هیات هماهنگی دعوت کردم تا در الحنانه نشستی برگزار کنیم اما آنها مخالفت کردند، اظهار داشت: العامری با تشکیل ائتلاف واخد بدون المالکی موافقت کرده است اما این موضوع تاکنون قطعیت نیافته است.

وی تاکید کرد به صراحت با مشارکت المالکی در دولت اکثریت ملی که به دنبال تشکیل آن هستیم، مخالف هستم.

رهبر جریان صدر ادامه داد: به شرط عدم مشارکت المالکی، از العامری، الخزعلی و الفیاض برای مشارکت در دولت اکثریت ملی دعوت کردم اما آنها قبول نکردند.

وی با بیان اینکه مرجعیت از سیاسیون ناخرسند است و درهای خود را به روی آنها بسته است، گفت: بسیاری وجود دارند که می خواهند وجهه الحشد الشعبی را خدشه‌دار کنند، ما خواهان سازماندهی به حشد هستیم.

صدر در پایان گفت: هیات هماهنگی با مبارزه با فساد در مقطع کنونی مخالفت کرده است و یکی از رهبران این گروه گفت که مبارزه با فساد زندان‌ها را پر خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین