|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۳۳۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

شهردار تهران از اجرای فاز دوم بیماریابی کرونا به صورت هوشمند خبر داد.

علیرضا زاکانی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای شهر تهران گفت: در کاری که انجام می شود نقطه بهینه استفاده از امکانات ما است و برای خودمان یک تمرین و یادگیری است و آموزه های خود را توسعه می دهیم.

او ادامه داد: ملت ما با فرهنگ هستند و اگر فردی متوجه علایم شود خود را محدود می کند و این نکته مهمی است و به زور و اجبار نیاز ندارد. البته برخی جاها نیاز به اجبار دارد و قطعا آنجا ورودی مترو نیست، اما جاهایی هست که می شود کنترل داشت و اجبار را لحاظ کرد.

زاکانی با بیان اینکه در شهرداری معتقدیم که باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم افزود: این کارها را هزینه نمی دانیم بلکه سرمایه گذاری می دانیم و یک نفر کمتر بیمار شود برای ما سرمایه است.

او همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: شیوه های نوینی که در جهت شناخت بیماران و ارائه زمینه خدمت به آنها وجود دارد به ویژه در زمینه هوشمندسازی و تجربه هایی که در روزهای گذشته در خانه های بهداشت و مترو انجام شده بود داده هایی را ارایه می کرد که به وسیله هوشمندسازی و توجه به نتایج آن می توان خدماتی را ارایه کرد.

شهردار تهران افزود: لذا کمیته ای تشکیل شد که در آن از متولیان امر که در نظام بهداشتی کشور و دستگاه های مختلف اجرایی هستند حضور دارند از جمله شهرداری که حاصل این حضور برگزاری نوبت دوم مواجه برای بیماریابی و استفاده از ابزارهای هوشمندسازی است تا مانع از توسعه بیماری شویم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین