|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۳۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

ملی پوش اسنوکر ایران با قبول شکست از رقابت های قهرمانی انگلستان کنار رفت.

به گزارش ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های قهرمانی انگلستان (UK Championship) شرکت کرده است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف جک لیزوسکی انگلیسی رفت و با نتیجه ۶ بر  ۴ شکست خورد.

شکست وفایی در این مرحله از مسابقات درحالی رقم خورد که حریف انگلیسی او در رده ۱۵ جهان قرار داشت. ملی پوش اسنوکر ایران در مرحله اول این مسابقات به مصاف پانگ جون ژو (Pang Junxu)رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد.

حسین وفایی درحالی در این مسابقات شرکت کرده بود که او در رنکینگ ۶۳ جهان قرار دارد.  در مرحله دوم این مسابقات ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و  یکی از قدرتمندترین اسنوکربازان جهان رفت و  این بازی با پیروزی حسین وفایی پایان یافت.

نماینده اسنوکر ایران در سومین رقابت خود توانست گودونگ چینی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد تا وفایی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. هرچند که وفایی در مرحله یک هشتم این رقابت ها شکست خورد اما او در این مسابقات درخشید چرا که مرد شماره یک اسنوکر جهان توسط او از این رقابت ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا،  مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر و از معتبرترین رقابت‌های جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در  انگلستان برگزار می‌شود. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است. او در فینال ۲۰۲۰ جاد ترامپ را با نتیجه ۱۰–۹ شکست داد.

قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند ۲۰۰ هزار پوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد. مجموع جوایز این رقابت‌ها بیش از یک میلیون پوند تخمین زده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین