|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
کد خبر: ۳۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

محسن جلال پور گفت: پیشنهاد می‌کنم اشکان میرآرمندهی به جای رفتن به زندان و تحمل سه ماه حبس، موظف به پرداخت هزینه تحصیل و آموزش کارآفرینی به ۱۰۰ یا حتی ۲۰۰ دانش‌آموز منطقه محروم شود.

 محسن جلال پور، رئیس اسبق اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: درباره تبعات حکم حبس برای مدیرعامل «دیوار» می‌شود ساعت‌ها صحبت کرد که قطعا هزینه‌های زیادی برای کشور دارد اما شک ندارم با درایت زعما و عقلای نهاد قضاوت، حکم اشکان میرآرمندهی عزیز تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: دیوار که یک پلتفرم آگهی آنلاین است، با بیش از ۴۴ میلیون کاربر، از آگهی‌ یک میلیون و ۴۰۰ هزار کسب‌وکار میزبانی می‌کند و در این شرایط دشوار، انبوهی آدم  با این پلتفرم روزگار می‌گذرانند و مدیران این شرکت نیز اعلام کرده‌اند که در سال ۱۳۹۹، بیش از ۵۶ میلیون آگهی را به دلیل محتوای نامناسب حذف کرده‌اند.

نظر رییس اسبق اتاق ایران درباره حکم مدیرعامل دیوار

جلال پور در ادامه گفت: می‌دانم نقض یا تغییر این حکم برای نظام قضایی بدون هزینه نیست بنابراین پیشنهادی مطرح می‌کنم که احتمالا هزینه‌های آن  را کاهش می‌دهد و پیشنهاد می‌کنم اشکان میرآرمندهی به جای رفتن به زندان و تحمل سه ماه حبس، موظف به پرداخت هزینه تحصیل و آموزش کارآفرینی به ۱۰۰ یا حتی ۲۰۰ دانش‌آموز منطقه محروم شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین