|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۳۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده گفت: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.

به گزارش ایسنا، سعید سلیمانی ضمن سفر به استان هرمزگان و بازدید از نحوه اجرای مصوبات صادر شده در زلزله با مسئولین استانی و گروه‌های جهادی نیز دیدار کرد و گفت: مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله یکی از مأموریت اصلی این نهاد است و همه ظرفیت ها برای کمک به مردم بسیج شده است و هم اکنون درهرمزگان  شبکه‌ای از رابطان جهادی وجود دارد که به ویژه در مواقع بحران در سطح شهرها، روستاها  و محلات فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در هرمزگان نیز گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته و هفتگی، اعزام تیم های پزشکی جهادی و استقرار کاروان سلامت با امکانات کامل پزشکی و خدمات دارویی رایگان اقدامات بنیاد احسان در هرمزگان در زلزله اخیر بوده است.

مدیر عامل بنیاد احسان با اعلام خبر تهیه کانکس برای مناطق زلزله زده نیز اظهار کرد: سفارش ساخت و توزیع کانکس به ویژه برای مدارس روستاهای زلزله زده در دستور کار قرار دارد و به زودی بخشی از آن در بین مناطق توزیع می شود.

وی تاکید کرد: حضور و حمایت بنیاد احسان از مردم هرمزگان تا پایان وضعیت فعلی و جبران خسارت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی‌است مدیرعامل و تیم‌های ارزیابی و امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از اولین ساعات زلزله هرمزگان در این استان حاضر بوده و مصوبات و اقدامات امدادی خود را آغاز کردند. این دومین سفر مدیرعامل این بنیاد در جهت بررسی و اجرای مصوبات بوده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین