|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۳۳۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توییتی نوشت که مدیرکل این آژانس در سفر خود به تهران با وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در توییتی نوشت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار خواهد کرد. انتظار می‌رود که رافائل گروسی عصر امروز در فرودگاه وین نشستی خبری برگزار کند.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که قرار است امروز (دوشنبه) وارد تهران شود.

وی در پیام خود نوشت: امروز به تهران سفر می‌کنم تا با مقامات ایرانی دیدار کنم و به سؤالات مهم در ایران بپردازم. امیدوارم بتوانم یک کانال موثر و بر مبنای مشارکت از گفت‌وگوی مستقیم ایجاد کنم تا آژانس اتمی بتواند فعالیت‌های راستی آزمایی ضروری خود را در این کشور از سربگیرد.

پیش از این سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان نیز از سفر امروز رافائل گروسی به ایران به منظور دیدار با مقامات کشورمان خبر داده بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین