|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۳۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

سرمربی پرتغالی الهلال عربستان به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر پرسپولیس پرداخت و این تیم را شایسته این صعود مقتدرانه دانست.

به گزارش ایسنا، الهلال عربستان در دیدار برابر پرسپولیس با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف النصر در بازی نیمه نهایی شود.

ژاردیم درباره نمایش خوب برابر پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم و فوق العاده ظاهر شدیم. باید از بازیکنان به خاطر این بازی خوب تشکر کنم. آنها نقش مهم تری نسبت به مربیان دارند. بعد و قبل از زدن گل ها بر بازی مسلط بودیم. و خوشحالیم که توانستیم با این بازی خوب راهی دور بعد شویم.

این مربی پرتغالی درباره رویارویی با النصر گفت: باید سه روز دیگر به مصاف النصر برویم و این زمان کوتاهی برای هر دو تیم است. لیگ قهرمانان آسیا رقابت مهمی است و باید باشگاه ها فرصتی بیشتری داشته باشند. متاسفانه زمان کافی نداریم.

او ادامه داد: دیدار نیمه نهایی بین دو تیم بزرگ است. ما می خواهیم راهی فینال شویم. پیام من به هواداران الهلال این است که در همه بازی ها ورزشگاه را پر کنند. باید در همه بازی ها این شرایط وجود داشته باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین