|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

 وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله تاکید کرد، متجاوزان اشغالگری که از خروج آبرومندانه از یمن امتناع کردند، تکبر و زورگویی‌شان آنها را با حقارت و خواری از خاک یمن بیرون خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در بازدید از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی که پس از آزادسازی البیضاء در دو منطقه الصومعه و مسوره آن مستقر هستند، اظهار کرد: متجاوزان اشغالگر از اینکه با آبرو از یمن خارج شوند، امتناع کردند و تکبر و زورگویی‌شان آنها را به خروج حقیرانه از خاک یمن وادار خواهد کرد.

العاطفی از مخفیگاه‌های تروریست‌های القاعده و داعش در مناطق آزاد شده استان البیضا و نیز انبارهای بمب و کمربندهای انفجاری تروریست‌ها بازدید کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در ادامه به نیروهای دلاور ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیز نیروهای وفادار عشایر یمن آزادی کامل استان البیضا و بیرون راندن تکفیری‌ها از آن را تبریک گفت و تاکید کرد: پیروزی‌های میدانی ما با تجهیزات نظامی به دست نیامدند بلکه به لطف و حمایت خداوند محقق شدند.

او افزود: پیروزی نزدیک است و نشانه‌های آن آشکار شده‌اند، مردم یمن باید برای مبارزه مسلحانه و نبرد همه جانبه جهت آزادسازی یمن آماده شوند.

العاطفی در پایان به ساکنان شهرها و استان‌های جنوبی یمن نیز اطمینان داد: تنها از ما خیر و خوبی خواهید دید، ما برای کمک به شما در آزادسازی مناطق یمن از لوث وجود متجاوزان و اشغالگران آماده هستیم.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین