|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
اما این بار، این مردم در کنار مسئولان دلسوز خویش که در چند سال گذشته استان ایلام، توفیق میزبانی از زوّار عتبات عالیات را یافته با تمام وجود هر آنچه داشته در طبق اخلاص نهاده که از عهده این میزبانی برآیند.
ایسنا به قلم عبدالحمید کرمی، روزنامه‌نگار نوشت :

مردم بزرگ و نجیب استان ایلام که در گذشته تاریخ، دارای سوابق درخشان و افتخارات فراوان بوده همیشه با خصلت‌های بزرگی چون مهربانی، مدارا و مهمان‌نوازی و... شهره خاص و عام بوده‌اند که نمونه‌ی بارز آن، گذشت و فداکاری آنان در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است که این مردم با ایثار و ازخودگذشتگی، انقلاب و نظام اسلامی را یاری کردند و برگ زرینی را از خود برجای گذاشتند که امروز با سربلندی از آن یاد می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

اما این بار، این مردم در کنار مسئولان دلسوز خویش که در چند سال گذشته استان ایلام، توفیق میزبانی از زوّار عتبات عالیات را یافته با تمام وجود هر آنچه داشته در طبق اخلاص نهاده که از عهده این میزبانی برآیند.

بحمدالله خصوصاً در اربعین امسال که موج عشق حسینی تبدیل به اقیانوسی متلاطم شده بود و با حضور میلیونی مردم مسلمان جهان اوج عظمت و بزرگی نهضت حسینی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس دشمنان دین و انسانیت را در لاک بدنامی فرو برد و بزرگ‌ترین جمعیت تاریخ بشریت را رقم زد که به فرموده امام راحل(ره) «این خون سیدالشهدا است که خون ملت‌های اسلامی را به جوش می‌آورد» بار دیگر تجلی یافت و نشان داد که خون امام حسین(ع) و یارانش هم‌چنان جوشان و بالنده و حماسه‌آفرین است و مرز مهران به‌عنوان اصلی‌ترین و مناسب‌ترین مرز انتخابی مردم ایران انتخاب شد.

مردمان این دیار عاشقانه و مخلصانه بار دیگر بزرگی و سربلندی خویش را به نمایش گذاشته و در کنار مسئولان اجرایی استان شبانه‌روز تلاش کردند که ثابت کنند که می‌توانند جمعیتی با این حجم گسترده را مدیریت کنند که این خود می‌تواند مدعی خوبی باشد برای آن‌که که این مردم مستحق آن‌اند که هر خدمتی که به آنان شود شایسته آن‌ هستند.

مردم ما به‌خوبی شاهدند که مدیران ارشد استانی از مدت‌ها قبل در تدارک این اتفاق بزرگ بودند و با هماهنگی کامل و پیش‌بینی‌های لازم، تمام سعی خود را به کار گرفتند که بهترین و بیشترین خدمات را به زائرین حسینی ارائه دهند هرچند که چنین سیل جمعیتی قابل پیش‌بینی نبود، اما به لطف الهی و عشق حسینی و کمک همه‌جانبه مردم این اتفاق بزرگ تحقق یافت و همه به‌خوبی می‌دانند که مردم رضایت خاطر خود را از ارائه خدمات مطلوب و دلسوزانه مردم و مسؤولین بارها بیان و نشان داده‌اند که جا دارد دست‌مریزاد و خسته نباشید خدمت این عزیزان تقدیم داشت.

حال انتظار می‌رود مسئولان محترم استانی فرصت را غنیمت شمرده و تمام مساعی خویش را به کار گیرند تا هر چه زودتر در جهت زیرساخت‌ها و خصوصاً راه‌های ارتباطی استان اقدامات آنی و فوری انجام پذیرد، چراکه مسئولین محترم کشوری هم به این واقعیت پی‌برده‌اند که به تبعیت از مردم کشورمان، مرز اصلی و راه ارتباطی ایران با کشور عراق را مرز مهران دانسته و مطمئناً در سال‌های آینده بر تعداد جمعیت مشتاق عتبات عالیات افزوده خواهد شد که تا وقت از دست نرفته از همین‌الان به فکر آن باشند تا توفیق بیش‌ازپیش رفیق گشته، شاهد سربلندی و سرافرازی هر چه بیشتر استان‌مان باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین