|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۱۵هزار و ۵۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۳۱ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
 قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده ۷ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا طرح عید تا عید انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

به گزارش سايپانيوز، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای،کوییک.آر و ساینا اس  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سايپا ۵۵۴ هزار و۵۲۸ نفر شركت كردند كه ۵۴۹ هزار و ۴۹۰ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۱۵هزار و ۵۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۳۱ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۴ هزار دستگاه کوییک دنده ای ، ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر و ۵۰۰۰ دستگاه ساینا اس عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سايپا ۱۴۲ هزار و ۵۱۶ نفر شركت كردند كه ۱۳۹ هزار و ۵۳ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح پیش فروش ۱۱ هزار و ۷۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۷۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۷۰۰ دستگاه تیبا۲، ۷۰۰ دستگاه ساینا، ۷۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۷۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین