|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال
کد خبر: ۳۱۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
باشگاه‌ها و همه ارکان فوتبال در این راه باید به یکدیگر کمک خواهیم کرد. با یک نگاه جدید پیش خواهیم رفت در یک سال گذشته زحمات زیادی کشیده شد که امروز با یک اساسنامه جدید انتخاباتی برگزار شود و من از همه عزیزان که این کار را انجام دادند تشکر می کنم.


رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران می گوید امروز این نهاد "شاهد تبلور دموکراسی" بود.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: از همه عزیزان که در این انتخابات شرکت کردند تشکر می کنم و با افتخار می گویم که با تعامل با همه ارکان نظام در جهت پیشبرد اهدافمان قدم برداریم. ما تلاش خواهیم کرد با نگاهی نو و فعال در این راه قدم برداریم از همه شما عزیزان که تصمیم سازن فوتبال هستیم هم تشکر می کنم ان‌شاءالله با یک نگاه حرفه ای برنامه هایی که ارائه کردیم را اجرا می کنیم من به توسعه فوتبال در استان‌ها توجه ویژه ای خواهم داشت و با مشورت و تعامل حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها و همه ارکان فوتبال در این راه باید به یکدیگر کمک خواهیم کرد. با یک نگاه جدید پیش خواهیم رفت در یک سال گذشته زحمات زیادی کشیده شد که امروز با یک اساسنامه جدید انتخاباتی برگزار شود و من از همه عزیزان که این کار را انجام دادند تشکر می کنم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال افزود: ما با کمک باشگاه‌ها نگاهی نو و جدید خواهیم داشت تا در راه توسعه فوتبال قدم برداریم. خودم را موظف و مکلف به مشورت و تعامل سازنده می دانم. خدا را شاکرم که امروز اینجا هستم چه رای می آوردم و چه رای نمی آوردم خدا را شاکر بودم.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله در کنار هم با افتخار و اقتدار و افتخار را به فوتبال برگردانیم. امروز شاهد تبلور دموکراسی و نگاه‌های جدید در فوتبال بودیم ان‌شاءالله بتوانیم خالصانه در کنار هم برنامه های موجود را اجرا کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین