|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
بعد از اینکه محسن را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم که ترک کند متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او را به طرز فجیعی کتک زدند. او را به بیماستان انتقال دادیم. حدود ۹ ماه در بیمارستان بود و بعد او را به خانه آوردیم و خودمان از او پرستاری می‌کنیم تا اینکه خوب شود.
پدر قهرمان کشتی فرنگی آسیا که فرزندش پس از ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد ماه هاست در بستر بیماری است،گفت: در این مدت بیماری پسرم هیچ مسئولی سراغی از ما نگرفت.

به گزارش ایسنا، جهانگیر قاسمی پدر محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی آسیا که فرزندش از سال گذشته در یک کمپ ترک اعتیاد در بروجرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و درمان او هزینه‌های زیادی را بر دوش خانواده‌اش گذاشته است، گفت: بعد از اینکه محسن را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم که ترک کند متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او را به طرز فجیعی کتک زدند. او را به بیماستان انتقال دادیم. حدود ۹ ماه در بیمارستان بود و بعد او را به خانه آوردیم و خودمان از او پرستاری می‌کنیم تا اینکه خوب شود.

وی در مورد وضعیت این روزهای محسن قاسمی گفت: متاسفانه هوشیاری ندارد، هزینه‌هایش هم زیاد است. به هرحال فرزندمان هست و باید از او حمایت کنیم. درمان و داروهایش روزانه نزدیک به یک میلیون تومان هزینه دارد، دکتر بالای سرش می‌آوریم.

پدر محسن قاسمی تصریح کرد: در این مدت اداره بهداشت بروجرد هیچ کاری برای محسن انجام ندادند و هیچ کسی نیامده به او سر بزند. هیچ کسی مسئولیت بیماری را برعهده نگرفته و وضعیتش وخیم است و کسی هم به ما کمک نکرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین