|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: این نهاد آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری زمین‌های ضروری برای توسعه مترو و حمل‌ونقل عمومی، در خصوص واگذاری ۲ ورزشگاه‌ به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اقدام کند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین محمدی، شامگاه دوشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر درباره واگذاری ۲ ورزشگاه به وزارت ورزش نوشت: هواداران محترم باشگاه‌های محبوب پرسپولیس و استقلال، پیرو توافقی که در مورد انتقال اسناد مالکیت ۲ ورزشگاه کمپ مرحوم حجازی و شهید کاظمی به نام باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت انجام شده است، شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری موضوع است.

وی افزود: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان (واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی) در خصوص واگذاری این ورزشگاه‌ها اقدام کند.

 مشاور شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همکاری بیشتر طرفین این اقدام حمایتی از ورزش کشور که با وجود ارزشمندی بالای ورزشگاه‌ها نسبت به املاک در لیست واگذاری، برای توسعه ورزش و نشاط شهروندان و کمک عملی به  باشگاه محبوب پرسپولیس و استقلال است به سرعت عملیاتی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین