|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و ما هم باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در هر صورت در فشار مسابقات هستیم و هر چهار و پنج روز بازی می‌کنیم. شرایط بازیکنان خوب است و آماده بازی هستیم. از هواداران هم بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. ان‌شالله فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همراه با برد باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش به لطف بردهای اخیر شرایط خوبی را دارد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: از هواداران خوب پرسپولیسی سیرجان تشکر می‌کنم که از ما استقبال خوبی کردند. فردا بازی مهم و حساسی در پیش داریم که آخرین بازی نیم فصل اول ما است. در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست آوردیم و به بالای جدول رسیدیم اما برای ما مهم است که با دست پر خارج بشویم و به عنوان قهرمان نیم فصل خودمان را معرفی کنیم.

او افزود: تیم حریف تیم قابل احترامی است که فوتبال هجومی و هیجانی را به نمایش می‌گذارد و بازی سختی داریم. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و ما هم باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در هر صورت در فشار مسابقات هستیم و هر چهار و پنج روز بازی می‌کنیم. شرایط بازیکنان خوب است و آماده بازی هستیم. از هواداران هم بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. ان‌شالله فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همراه با برد باشد.

گل‌محمدی تاکید کرد: بازیکنان در نیم فصل اول روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و مشکلات زیادی داشتیم اما رفته رفته مشکلات کم‌تر شد و توانستیم مدیریت خوبی بر مشکلات داشته باشیم. الان شرایط خوبی داریم. امیدوارم با حمایت هواداران، مدیریت باشگاه و هیات‌مدیره عزیر روزهای خوبی را رقم بزنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین