|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
بر اساس اطلاعات دقیق از جانب دستگاه اطلاعات ملی مبنی بر حضور یک گروهک تروریستی در زنجیره کوه‌های مکحول و با هماهنگی و پیگیری فرماندهی عملیات مشترک؛ جنگنده‌های ائتلاف بین المللی بامداد امروز حمله هوایی به یکی از کوه‌ها در داخل این زنجیره کوه‌ها داشتند.

ائتلاف بین المللی ضد داعش حمله هوایی را به یکی از مخفی‌گاه‌های این گروه تروریستی در منطقه‌ای کوهستانی در شمال شرق عراق ترتیب داد.

اسکای نیوز گزارش داد، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات هوایی امروز (دوشنبه) یکی از کوه‌ها در داخل منطقه کوهستانی حمرین میان دو استان دیالی و صلاح الدین را هدف قرار داد.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق تاکید کرد که گروهی از تروریست‌ها در این مخفی‌گاه پناه برده بودند.

این گروه در بیانیه خود اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دقیق از جانب دستگاه اطلاعات ملی مبنی بر حضور یک گروهک تروریستی در زنجیره کوه‌های مکحول و با هماهنگی و پیگیری فرماندهی عملیات مشترک؛ جنگنده‌های ائتلاف بین المللی بامداد امروز حمله هوایی به یکی از کوه‌ها در داخل این زنجیره کوه‌ها داشتند.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق تصریح کرد، بعد از اینکه نیروهای امنیتی به مکان هدف قرار گرفته شده برسند، تعداد تروریست‌های کشته شده اعلام خواهد شد.

این حمله چند روز بعد از انفجارهای انتحاری صورت گرفته در بغداد و نیز شهادت ۱۱ نیروی حشد شعبی توسط تروریست‌های داعش در نزدیکی شهر تکریت صورت گرفت.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین