|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
این موج جدید اگر ما را گرفتار کند عذاب و سختی های آن به مراتب خطرناک تر از قبلی است زیرا بسیار پیچیده است و هر لحظه شکل خاصی از خود بروز می دهد که با شکل قبلی و علامت ها متفاوت است به همین دلیل باید هوشمندانه عمل کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگران چرخش ویروس کرونا هستیم و اگر موج جدید شیوع ما را گرفتار کند، عذاب و سختی‌های به مراتب خطرناک‌تر از قبلی را باید تحمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید نمکی روز یکشنبه در همایشی که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد راهور برگزار شد، افزود: مقابله با ویروس کرونا و رساندن تلفات آن به عدد دو رقمی دستاورد بزرگی بود اما همچنان نگران هستم این دستاورد تبدیل به طوفان شود که اداره آن به سختی انجام می شود. این موج جدید اگر ما را گرفتار کند عذاب و سختی های آن به مراتب خطرناک تر از قبلی است زیرا بسیار پیچیده است و هر لحظه شکل خاصی از خود بروز می دهد که با شکل قبلی و علامت ها متفاوت است به همین دلیل باید هوشمندانه عمل کرد.

وی اضافه کرد: در بازی شطرنج با این ویروس، نمی شود لحظه ای غفلت کرد به همین دلیل نگران سفرهای آینده هستیم. یکی از دغدغه های اصلی، سفر به جنوب کشور است، وقتی به چرخش درآید این ویروس خیلی خطرناک می شود انگلیسی ها دروغ می گفتند که ۷۰ درصد قدرت انتقال دارد، این ویروس هم بیماری زایی و مرگ زایی بسیار بالایی دارد، این فقط در اروپا نیست در هر اقلیمی می تواند اتفاق بیفتد حتی اگر همه راهها را کنترل کنیم.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگران چرخش ویروس کرونا هستیم و اگر موج جدید شیوع ما را گرفتار کند، عذاب و سختی‌های به مراتب خطرناک‌تر از قبلی را باید تحمل کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین