|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
«عرصه تقابلات رژیم ‌اشغالگر علیه جمهوری اسلامی، تنها به مواردی چون تهدیدات نظامی پوشالی، خرابکاری‌های داخلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تداوم سیاست ایران‌هراسی و ... ختم نمی‌شود. عمده توجهات و سرمایه‌گذاری‌های سران رژیم صهیونیستی طی سالیان اخیر بر دشمن‌شناسی یا به عبارت بهتر، شناخت بیش‌ از پیش ایران و ایرانی (به عنوان دشمن شماره یک اسرائیل) معطوف گردیده است.

روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان «مانیفست آموزشی جوخه‎های ترور صهیونی»، تاکید کرد که «با ایجاد و تسهیل شرایط تحصیل در رشته‌هایی چون آموزش زبان عبری، تاریخ‌شناسی رژیم صهیونیستی و ... امکان پرورش و تربیت نسل ایرانیان عاشق مبارزه با صهیونیسم فراهم شود.»

در مطلبی که در شماره امروز روزنامه «کیهان» منتشر شده است، با اشاره به «مشارکت عناصر مزدور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ترور شهید سرافراز «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان»، آمده است: «عرصه تقابلات رژیم ‌اشغالگر علیه جمهوری اسلامی، تنها به مواردی چون تهدیدات نظامی پوشالی، خرابکاری‌های داخلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تداوم سیاست ایران‌هراسی و ... ختم نمی‌شود. عمده توجهات و سرمایه‌گذاری‌های سران رژیم صهیونیستی طی سالیان اخیر بر دشمن‌شناسی یا به عبارت بهتر، شناخت بیش‌ از پیش ایران و ایرانی (به عنوان دشمن شماره یک اسرائیل) معطوف گردیده است. از همین‌رو، تشویق شهروندان صهیونیست به شناخت مذهب، رسوم و سنت‌های ایرانی و همچنین آموزش زبان فارسی به ایشان، از جمله کارویژه‌های مهم سیاست‌گذاران اسرائیلی محسوب می‌شود. ناگفته پیداست که هدف از این آموزش‌ها در وهله نخست، ایجاد علقه و همزادپنداری به منظور انحراف افکار ایرانیان از خطر بزرگی به نام اسرائیل است. همچنین جذب و سازماندهی عناصر خودفروخته و وطن‌فروش از جمله مراتب دیگر هدف‌گذاری از این آموزش‌ها بشمار می‌روند؛ چه آنکه در جریان حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشور، عناصر مزدور وطنی بیشترین نقش را در ارتکاب این ترورهای ناجوانمردانه ایفا نمودند و صهیونیست‌ها تنها به راهبری و کنترل از راه دور تروریست‌های اجاره‌ای می‌پرداختند!»

در ادامه این گزارش با اشاره به مطلبی که اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی در خبرگزاری رویترز تحت عنوان «سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل به دنبال جذب فارسی‌زبان‌ها»، خبری که در رادیوفردا در اردیبهشت ۹۱ با عنوان «کمک یک میلیون دلاری یهودیان به دانشجویان ایرانی‌تبار» و مطالب دیگری که با مضمون تلاش رژیم صهیونیستی برای جذب ایرانیان منتشر شده، آمده است: «شبکه‌ ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش خبر شگفت‌انگیزتری را مخابره نمود و آن اینکه بنابر درخواست مستقیم سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (با نام اختصاری امان)، وزارت آموزش این رژیم متعهد شده تا آموزش زبان فارسی را به عنوان یک ماده آموزشی، در مفاد درسی دانش‌آموزان پایه ابتدایی این رژیم بگنجاند. بر همین اساس مقرر شده است تا اجرای آزمایشی این طرح از مدارس شهر «بئر السبع» آغاز شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن، امکانات مورد نیاز برای تدریس زبان فارسی در سایر شهرها و دیگر مدارس سرزمین‌های‌ اشغالی، فراهم گردد!»

در بخش پایانی این گزارش می‌خوانیم: «کمترین انتظار از مسئولان کشور آن است که با ایجاد و تسهیل شرایط تحصیل در رشته‌هایی چون «آموزش زبان عبری»، «تاریخ‌شناسی رژیم صهیونیستی» و ... امکان پرورش و تربیت نسل ایرانیان «عاشق مبارزه با صهیونیسم» را فراهم کنند تا ایشان نیز بتوانند لبیک‌گوی ندای امامین انقلاب اسلامی مبنی بر «محو اسرائیل از صحنه روزگار» باشند.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین